JTM V, Etap IIIA
Zadanie 1
Poniżej podana jest przykładowa treść zadania. Treść zadania obowiązująca danego zawodnika dostępna jest po zalogowaniu.
- uczenie maszynowe, które zakłada obecność etykiet, których model musi się nauczyć
- uczenie maszynowe, które zakłada brak etykiet, a model ma sam stworzyć reguły podziału na grupy
- uczenie maszynowe, które wykorzystuje architekturę sieci neuronowych.
Zadanie 2
Poniżej podana jest przykładowa treść zadania. Treść zadania obowiązująca danego zawodnika dostępna jest po zalogowaniu.
- tak
- nie
- to zależy od struktury danych uczących
Zadanie 3
Poniżej podana jest przykładowa treść zadania. Treść zadania obowiązująca danego zawodnika dostępna jest po zalogowaniu.
- minimalizacji funkcji
- ewaluacji modelu (oceny modelu)
- przygotowania zbioru uczącego
Zadanie 4
Poniżej podana jest przykładowa treść zadania. Treść zadania obowiązująca danego zawodnika dostępna jest po zalogowaniu.
- fragment zbioru danych na którym uczymy model
- fragment zbioru danych na którym oceniamy nauczony model wycięty ze zbioru treningowego
- fragment zbioru danych na którym oceniamy nauczony model rozłączny ze zbiorem treningowym
Zadanie 5
Poniżej podana jest przykładowa treść zadania. Treść zadania obowiązująca danego zawodnika dostępna jest po zalogowaniu.
- Nauczania nadzorowanego
- Nauczania nie nadzorowanego
- Nie może być rozwiązana za pomocą nauczania maszynowego
Zadanie 6
Poniżej podana jest przykładowa treść zadania. Treść zadania obowiązująca danego zawodnika dostępna jest po zalogowaniu.
- Z jedną warstwą ukrytą
- Ze skończoną ilością warstw ukrytych
- Za pomocą pojedynczego neuronu
Zadanie 7
Poniżej podana jest przykładowa treść zadania. Treść zadania obowiązująca danego zawodnika dostępna jest po zalogowaniu.
- Zwiększenie wydajności obliczeniowej
- Powoduje, że granica decyzyjna otrzymana przez sieć nie jest liniowa
- Przyśpiesza algorytm najszybszego spadku gradientu
Zadanie 8
Poniżej podana jest przykładowa treść zadania. Treść zadania obowiązująca danego zawodnika dostępna jest po zalogowaniu.
- Dużej ilości pamięci ram
- Wydajnego procesora o wielu rdzeniach
- Kart graficznych
Zadanie 9
Poniżej podana jest przykładowa treść zadania. Treść zadania obowiązująca danego zawodnika dostępna jest po zalogowaniu.
- Fully conected
- Konwolucyjne
- Rekurencyjne
Zadanie 10
Poniżej podana jest przykładowa treść zadania. Treść zadania obowiązująca danego zawodnika dostępna jest po zalogowaniu.
- Cały obraz ze wszystkimi kanałami
- Cały obraz ale tylko jeden kanał
- Fragment obrazu ze wszystkimi kanałami